
Pod tym pojęciem rozumiemy dokładną analizę strony, którą należy podjąć przed optymalizacją strony dostosowującą ją do wymagań mechanizmów wyszukiwania Google. Profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO pozwala na zlokalizowanie i zaplanowanie wyeliminowania znalezionych błędów wyszczególnionych w końcowym raporcie. Wykonana analiza obejmuje wszystkie elementy składające się na stronę internetową, między innymi takie jak:
- kod witryny, zarówno w HTML, jak i dodatkowych skryptów w JavaScript i PHP;
- strukturę strony, jej nawigację i linkowanie wewnętrzne;
- adresy URL;
- content, czyli treści, ich unikalność, jakość, poprawność stylistyczną i gramatyczną, nasycenie słowami kluczowymi;
- ewentualną duplikację treści;
- szybkość ładowania strony, również użytej grafiki;
- analizę profilu linków wewnętrznych i zewnętrznych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców